Неједначине са непознатим сабирком, умањеником или умањиоцем

 

 

Advertisements
коментари
  1. anomis каже:

    a kako da radimo kada je umanjenik negativan? na primer -3-x>21

    • Негативни бројеви су градиво 6. разреда, о томе ће бити речи кроз неколико месеци. Али принцип је сличан, покажимо на твом примеру:

      х< -3-21 (од умањеника одузмемо разлику)

      х<-24

      Претпостављам да ниси 5. разред, када помињеш негативне бројеве! 🙂

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s